Farum Sejlklub

Sejlklubben ved Furesøbad

OVERVIEW

This web page farumsejlklub.dk presently has an average traffic classification of zero (the lower the superior). We have evaluated eighteen pages inside the web site farumsejlklub.dk and found twelve websites associating themselves with farumsejlklub.dk.

FARUMSEJLKLUB.DK RANKINGS

This web page farumsejlklub.dk is seeing variant quantities of traffic until the end of the year.
Traffic for farumsejlklub.dk

Traffic ranking (by month) for farumsejlklub.dk

Traffic ranking by day of the week for farumsejlklub.dk

Kom med Baadfarten på dejlige bådture - Baadfarten

Her kan du se vores afgangstider. Her kan du finde information om alle vores billetter og priser. Her finder du information samt beskrivelser af vores sejlruter. Skulle du have andre spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os. Her kan du se nogle af alle de særarrangementer vi afholder i løbet af året. Læs sidste nyt på vores Facebookside.

Wayfarer.dk

Wayfaren er en venlig jolle og klasse, også når det gælder kapsejlads. Det er en særlig kvalitet, at både tur og kapsejlads kan forenes i samme jolle. Alle vil kunne kaste sig lige ud i kapsejladsens glæder i denne jolle og lære sagerne efterhånden. Wayfarerjollen er uden sammenligning den mest alsidige jolle til tur og dagssejlads. Jollen er meget stabil og søstærk, og har et rummeligt cockpit med plads til både børn og voksne. Beretning fra Ven tur 2015.

Dansk Yngling Klub

Tirsdag blev der sejlet 3 sejladser i frisk vind og onsdag 3 sejladser i mellemluft. Efter 8 sejladser fører DEN 195, Lucas Lier, Frederik Berg og Konrad Floryan med 7 point ned til nummer 2 NED 355. DEN 195 har sejlet en stabil serie og deres fratrækker er nu en 5. 4 både til Yngling VM. Velkommen til Dansk Yngling Klub. Junior DM og Ynglingkapsejlads i Hellerup.

WHAT DOES FARUMSEJLKLUB.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of farumsejlklub.dk Mobile Screenshot of farumsejlklub.dk Tablet Screenshot of farumsejlklub.dk

FARUMSEJLKLUB.DK HOST

Our web crawlers found that a lone root page on farumsejlklub.dk took two thousand and forty-seven milliseconds to load. Our crawlers could not find a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider farumsejlklub.dk not secure.
86.48.37.168

SERVER OPERATING SYSTEM AND ENCODING

I caught that farumsejlklub.dk is employing the Apache/2.4.6 (CentOS) OpenSSL/1.0.2k-fips mod_fcgid/2.3.9 PHP/5.4.16 mod_python/3.5.0- Python/2.7.5 operating system.

Farum Sejlklub

Sejlklubben ved Furesøbad

CONTENT

This web page states the following, "Årets gang i FAS Ungdom." Our analyzers saw that the web site also stated " Farum Sejlklub har til huse ved Furesøbad, som er et af de mest naturskønne områder i Nordsjælland." The Website also said " De yngste sejlere mellem 7-12 år starter i optimistjollen, som er en sikker og robust jolle. De ældre ungdomssejlere 14-18 år kan få flere udfordringer og mere fart på i 29er-jollen. Klubben råder over flere Ynglinge sejlbåde, som kan benyttes af medlemmerne."

SUBSEQUENT BUSINESSES

Forside Farum Skovbørnehave

Leg, Fantasi and Venskab. Skoven er et paradis for samlere og børnene opøver deres evne til at sortere, finde ligheder og forskelle. I skoven findes kogler, bær, svampe, kastanjer, fjer, blade, uglegylp og meget mere. Vores hverdag er præget af ritualer og rammer, der er genkendelige, som gør hverdagen forståelig og overskuelig. Daglig leder, Grethe Teilmann Toustrup. Udfordringer giver mod and tryghed. Alt er en styrkeprøve med deres egen krop.

City Squash Farum - Hjem

Nordsjællands hyggeligste Squash Klub Kom og prøv en gratis prøvetime, det er god og sjov motion! Prøvetime og Gratis Prøveperiode.

Farum Squash Klub

Farum Svømmeklub - Farum Svømmeklub

Tilmelding til sæson 2017-2018 er nu åben for alle. Se vores program i en læsevenlig udgave her. Eller hent en PDF udgave her. Der er påskeferie og dermed ingen undervisning fra den 26. april, begge dage inklusive. Lotte Dige er udtrådt af bestyrelsen og erstattet af 1. Lotte har valgt at udtræde af bestyrelsen og sponsorudvalget, efter at hendes datter har valgt ikke længere at svømme på konkurrenceniveau. Har ydet tilskud til turen.